Her doğum kendine özeldir bir kişinin dört doğumu bile farklıdır ben de henüz doğum yapmadım korku ve kaygı elbette hepimizde var beşinci doğumunu yapacak annede bile var emin olun. Gebelik eğitimi almanızı öneririm. Gittiğiniz hastanede gebe okulu vardır en azından bir derse katılın derim imkanınız varsa. Gerçekten kaygıyı azaltıyor. Belki YouTubeda falan da vardı araştırın isterseniz. Kimsenin hikayesini dinlemeyin herkesin fizyolojisi farklıdır 🌺