tahamommy esraaslny değil bence ben siveno kullanıyordum lekeleri çıkartmadığı için kendi kullandığım deterrjana geçtim daha az miktarda koyuyorum
Fuunndaaa esraaslny siveno lekeleri çıkartmıyor ben granül sabun kullanıyorum artık onunda çok çıkarttığı söylenemez ama diğer deterjanlar kimyasal diye kullanmıyorum
DenizAda_ esraaslny green clean kullanıyorum leke çıkarıcısı başarılı sıvı deterjan kullan bence o bölgeye de leke çıkarıcı alabilirsin kızımda o şekilde kullandım toz deterjan çift durulama yapmanız lazım doktorumuz öyle demişti birde aşırı kimyasal var yetişkin deterjanlarında
esraaslny tahamommy evet leke çıkartmadığını duymuştum normal deterjan kullansam herhangi bi alerjik reaksiyon yaşar mıyım diye düşünüyorum
tahamommy esraaslny seni yanlış yönlendirmek istemem canım ama ben 5. Aydan beri kullanıyorum ek gıdaya geçtiğimden beri, şuana kadar bişey yaşamadım senin bebiş kaç aylık? Lekeler için beyaz sabun ovalayıp ile sıcak suda bekletebilirsin öncesinde
esraaslny tahamommy bende bir şey olacağını düşünmüyorum dediğin gibi normalde de beyaz sabun kullanıyorum kendi beyazlarımıza onun daha etkili olacağını düşünüyorum bebek lekeleri için bu arada daha doğum yapmadım canım aklımda fikir oluşsun diye öyle yazıyorum
esraaslny Fuunndaaa doğal beyaz sabunlar da var onları deneyebilirsin canım . Bide ne kadar dikkat edersen çocuk o kadar hassas olur diye düşünüyorum gerek var mı acaba bu kadar dikkat etmeye bilmiyorum sonra bişey olursa da benim yüzümden diye de pişman olurum yanii çok kafam karışık
tahamommy esraaslny anladım canım duru granülün sadesi de olabilir ben yanlışıkla lavantalı almıştım kullandım bi iki kez ama koku yaptığı için kullanmadım, fikir olsun o da
Fuunndaaa esraaslny benim mesela sıvı deterjan türlerine alerjim var kızlarda olursa diye temkinli yaklaşıyorm granül sabun kullanıyorum zaten
esraaslny DenizAda_ zaten dediğiniz gibi toz deterjan ağır gelir ya sıvı yada beyaz sabun diye düşündüm bende teşekkür ederim tavsiyeniz için