Sunshine__ 25 haftalık gebeyim ve çok kötü öksürüyorum hic halim kalmıyor nefesim daralıyor öksürdükçe de ne iyi gelir ne yapayım sizce alerji mi hastalık mı bilemedim
sudeborakk Sunshine__ taze zencefili rendeleyip üzerine biraz bal limon ve karabiberi karıştır bir kasede biraz fazla yap 3-4 gün tekrarla canım boğazını yaksın üzerine hemen su içme benim öksürüğüme en iyi gelen şey bu olmuştu
sudeborakk Sunshine__ bahar alerjisi de olabilir ama malum ilaç kullanamıyoruz bi dene inşallah şifa olur 🫶🏻
melisasak35 Sunshine__ 1 aydır böyleyim 3.cü gebeliğim öksürdükçe idrar kaçırıyorum geçmeyen öksürüğüm var bol bol limon yiyorum ama hala geçmedi alerji desem alerji değil burun akıntısıda vardı ilaç içmeyi tercih etmediğimden 1 ay süründüm
Sunshine__ melisasak35 Bende öyle günde kaç kere iç çamaşırı değiştirdiğimi sayamıyorum artık öyle yoruldum ki yapmadığım bir şey kalmadı geçmiyor nefesim daralıyor olmadı sabah doktora gideceğim
melisasak35 Sunshine__ benimde aynı malesef geçmiyor inadına dahada artıyor öksürük mafetti beni birde 3.cü doğumum bu sezaryen yerlerim berbat acıyor öksürünce içerden sancı giriyor uyku desen tam uyudugumda başlıyo öksürük belası
Sunshine__ melisasak35 Aynen bacım vallahi ciğerim sökülüyor sanki karnım acıyor nasıl olacak bilmiyorum inan ki ama sanki soğuk buhar biraz iyi geldi nefesim açıldı biraz eğer sizde de nebulizatör varsa uygulayın derim
melisasak35 Sunshine__ benim biraz daha hafifledi öksürük yok dencek kadar az 1 ay çektim kahrını vallaha
elanurg Sunshine__ Bende aynı durumdayım. Burun tıkanıklığı ve şiddetli öksürük var. Öksürdükçe karnım kasılıyor Kulak ağrısıda başladı 1 saattir. Yatırmıyorda napıcam bilemedim.
Sunshine__ elanurg vallahi ben bugün doktora gideceğim canım bi ilaç iğne bir şey versinler hem hamileyim hem küçük çocuğum var onada bulaşır diye korkuyorum