anne189 Kızlar ayakta fazla kaldım sanırım kasıklarımda sancı var bebek oynuyor vuruyor. Yattım dinlenmek için 15 dakikadır devam ediyor ağrı. Bu haftalarda normal mi sizinde ağrıyor mu.
kvsr1603 anne189 aynen yorulunca ayakta fazla kalınca sancı ağrı oluyor yürürkende baden batma hissi oluyor