Baby plus anne yanı beşik kullanan var mı aranızda ilk bebeğimde park yatak kullanmıştım güzel ama böyle ilk 3 ayda kullanabilrcek küçük bişeyde iş görür gibi geldi hem fiyatıda uygun mesela istesem salona da rahatça sürükleyebilirim diye düşündüm ama dün e bebekte inceledim bu seferde internete nazaran kumaş kalitesi kötü gibi geldi chicco next2me var ama bu seferde fiyat baya bir uçuyor kullanan veya alan varsa yorum yaparsa çook sevinirim☺️☺️