Merhaba kızlar doğumuma 1 ay kaldı cumhuriyet üniversitesi takipliydim Dilay Hocaya fakat kolunu kırdığı için ayrılmış. Şuan doktor arayışındayım ve çok stresliyim yardımınıza ihtiyacım var 🤍 Üniversitede randevu bulmak imkansız zaten Begüm Kurt ile görüştüm ama tam bir fiyaskoydu bebekle ilgilenmedi bile kasap gibi gel alalım dedi gönderdi. Numune hastanesinde Levent Kandemir sezaryen olan var mı? Ya da Ayhan Delikaya. Sezaryen doğum tecrübelerinize ihtiyacım var