sakaryamm54 esraaslny İstek dışında ona bebek karar veriyor 😊 3.gebeliğim 34 haftalık oldum şuan normal doğum gözüküyor
yeliz1923 sakaryamm54 Aynen benim de 2 normal var buda 3 inşallah normal olur doktor baş geliş dedi zaten
sakaryamm54 yeliz1923 Arkadaşım son ana kadar normal doğum bekliyodu 8 saat sancı çekti ama bebeğin kalp ritmi yavaşlayınca acil sezaryene alındı aslında son ana kadar ne olacağı belli olmuyor
esraaslny sakaryamm54 aynen öyle herkesin gönlüne göre olsun sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah