Ay kızlarrr hapşırdıkça bir batma olıyo böyle bsey yok kramp gibi nefes alsam karnımda kasıklarımda ağrıyor ya böyle bi şey yaşayan oldu mu ? Normalde de kasılmalarım var 32 haftalığoz ilaş da kulşanıyoem bunun için .. bu ara fazla soğuk şeyler tüketttim cnkü içim yanıyor resmen … üstüne havalarda çok değişkendi Karadeniz’de yaşıyoruz bir yaz havası bir yağmurlu soğuk havalar derken biraz üşütmüşüm ileri seviye bsey olmadığı için hafif burun akması ve hapşırma var doktorun limon çayı veya ıhlamur içebilirsin dedi bol c meyve.. ama bu hapşırmak peş peşe bi sürü olıyo kanıma bıçak saplanıyor sanki 😭