chnkymyrky 38. Haftaya kadar calisabilir alabiliyoruz artik bilginiz olsun yeni guncellemede boyle ,ben de insallah yapabilirsem 37+4 e kadar calisip son iki gune de tek hekim alip oyle bitirmeyi dusunuyorum ,isyerimden ayrilisi da oyle yapacam insallah