milenakrnd İkinci çocuğa hamileyim 3 yıl önce sezeryan doğum yaptım özelde yapmıştım. Şimdi devlette düşünüyorum kontrolleri ve doğumu ama normal doğuma zorlarlar diye çok korkuyorum. Bilgisi olan var mı ?
Busranur_mnts milenakrnd genelde sezeryam yaparlar sadece İstanbul Zeynel kamilde ssvd pol. Var o da isteğe bağlı
ARYa143 Ssvd yaptıran Dr arıyosun sandım, Devlette zor bulunuyo diye biliyorum çünkü sen 🤭 İsteyince bile zor bulunuyo kuzum rahat ol kimse zorla ssvd yaptırmaz risk almazlar 👌😁
ARYa143 milenakrnd ne demek canım, ben de ssvd düşünüyorum inşallah nasipse hepsi yapmıyo ordan biliyorum 😁😍
Minasuu22 milenakrnd Yok canım ilki sezeryan olduğu için direk sezeryana gün veriyorlar ilk doğumda normale zorluyorlar sadece aksine ssvd ye hiç yaklaşmıyorlar devlette
tahamommy milenakrnd hayır tabi ki böyle bir riski istesen de zar zor alıyorlar her doktor yapmıyor bile
fundiiim milenakrnd Bursa şehir hastanesindeki doktorlar ssvd yapmıyor yapmamalarının nedenini söyleyince mantıklıda geldi aslında burada tüm odalar tek kişilik normal doğumu herkes kendi odasında yapıyormuş önceki sezaryen rahim dikişlerinde açılma patlama kanama olursa acil müdehale gerekir ve o an boşta ameliyathane bulamayabiliriz bu riski buradaki doktorların hiç biri kabul etmez o yüzden önceki doğum sezeryan ise doğum planı tekrar sezeryan olarak devam eder demişti.