aleynblbll Gebelikte kol bacak koltuk altı lazer yapılmasında sakınca var mı genital bölge için ağda yapılması uygun mu
sudeborakk aleynblbll ben kendim lazer yapıyorum ne kadar doğru bilmiyorum ama zararı olduğuna dair bilimsel bi açıklama yok doktora sorarsan önermiyor leke vs yapabilir şuana kadar herhangi birşey yaşamadım
tahamommy aleynblbll ben ağda yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadım yapan kişinin eli çok önemli, hafif ve temiz yapıyorsa sıkıntı yok bilmeyen birine yaptırmayın koparır deriyi 😮💨 lazerin önerilmeme sebebi vücut hassaslaştığı için leke vs yapabilir
aleynblbll sudeborakk banada aynı şeyler söylendi cilt hassas tahriş olur o yüzden ağdayı kesinlikle önermiyoruz dediler ama çevremde duyduğum kadarıyla lazer yaptırabda ağda yaptıranda var