rmy1 biz memorialda ufuk hocadan takipliyiz oğlum için her ay getirmeye çalışıyorum nevşehirden geliyoruz ve çok memnunuz. Mart sonunda da rsv den memorialda yattık yine aşırı memnun kaldık. Komşum da sayat hanımda doğurdu o da çok memnundu sanırım artık rutin kontrollere ben de ona gideceğim. Nevşehirde planlı sezaryenle doğurdum ama açıkçası sonradan çok pişman oldum keşke memorialda yapsaymışım doğumu, inşallah siz de memnun kalırsınız