buketdeniz19 canım bugün gittim doktora 1 hafta geriden geliyor bu sorun teşkil etmiyor fakat kalp atışı beklenenden biraz yavaş ama önümüzdeki günlerde artabilir dedi bide kese beklenenden biraz küçük dedi önemli olan kalp atışı duymaktı 2 hafta sonra bidaha kontrol edelim kötüye yormayalım dedi ama üzüldüm elbette baya stresliyim