beyzzsenturkkk zelih8a8wa ben ayaklanana kadar alamadım ama ayakta durabiliyorsanız alın bi gün şartı yok
Noyimommy zelih8a8wa alınır niye alınmasın doktorunuz duş için bi engel koymadıysa sadece normal doğum yaptınız ve dikişleriniz varsa iyi kurutmanız gerek benim soğuk fönle kurutmuştum ben sezeryanda da sanırım su geçirmez bantlarla yapılıyor
zynpknt zelih8a8wa ben her gün almıştım süt inmesi açısından ama genelde gündüz saati aldım banyonun kapısını da kapatmadım korkuyodum çünkü lohusalığımda
elifgck zelih8a8wa sezaryen oldum doğumdan sonraki gün doktorum duş alabilirsin demişti eve gelince ilk duşumu aldım sonrasında da neredeyse her gün duş aldım bi sıkıntı olmadı süt inişini de baya arttırdı hem de kendimi daha iyi hissediyordum duştan sonra
beyzaemir06 Alınır öyle bir kural yok bence normal doğumsa alınır ama sezeryansa dikişler var onu bilmiyorum?
cokopremses Özel hastanelerde sezaryenden ertesi gün gelip seni yıkıyor görevli bayan, beldeki epidural bandını çıkarıyorlar hemde vücut süt üretimini arttırıyormuş öyle biliyorum
sarilale123 zelih8a8wa ben normal doğum yaptım, eve gidince duş alabilirsin ama dkişlerini güzelce kurula demişti doktorum
Esma006 zelih8a8wa alınır o size kalmış duş alırdım ertesi gün dururdum diğer gün alırdım insanı ayağa çabuk kaldırıyor aslında duş