Fundayim aysenur471 bende bu ay ilk kez adet bittiği 7. günden 10. Güne kadar yumurtlama akıntısı yaşadım. Bakalm regle 3 gün var
aysenur471 Fundayim şeffaf akıntı oldu bende şaşırdım ilk defa bitiminde ilk korunmasız oldu kalma ihtimalim olurmu acaba dedim
Sendenbanakalan aysenur471 olabilir neden olmasın döngünüz kısamı ? Bnm bir gebeligim oldu sizin demeniz gibi hemen yumurtlma görmiştüm lh da ve degerlndrmye almıştım o ay hamile oladıgımu ögrendim ..düşük yaptım orası ayrı
Fundayim aysenur471 benim genelde ortalarda bu akıntı başlardı ve beyaza dönerdi. Ama bu kez biter bitmez yumurtlama akıntısı oldu ve beyazada dönmedi. 20. Günler falan beyaz akıntı geldi devam ediyo hala. Bat ne zaman