Kızlar 4gündür doğum sancısı çekiyordum bebeğin kesesi dikişten taşmıştı dün tekrar sancılanınca Dr dikişleri aldı iki bebekte yatakta düşer dedi dün hiç sancım olmadı öğlen baktık bebeğin başı yukarı dönmüş ama 3cm açılmam var ve kese hala dışarda dayanır mı bebeklerim acaba çok üzgünüm 😞