Ruv Kızlar daha dün kese gördüm bugün hafif kanama oldu prostegan verdi endişe ediyorum ikinci gebeliğin birincide böyle şeyler yaşamamıştım
Selim_Alparslan Ruv Benimde ilki cok rahat gecmişti canım ikinci de kesede kanama ve bool ağrılarım vardı neredeyse ilk 20 hafta yatarak geçirdim 😑 progestan fitil ve kapsul kullanmistim cok şükür ama sağlıkla kavuştuk ogluma 8 aylik oldu bile 🙈🤩
semeli06 6+4 de benim de bugün biraz kanamam oldu doktor progestan başlattıı sizin durum nasıl şu an azaldı mı kanama