kardelen0219 Kızlar troidim çok yüksek oldugu için ilaç tedavisine başladım bir aydır kullanıyorum ayın 30 unda hasta olmam gerekiyodu 3 gündür gecikmem var sizce hamile miyim ? Yoksa ilaçlardan dolayı mı gecikmem oldu kafam çok karışık
orhismommmmmm kardelen0219 ilaçtan olacağını sanmıyorum hamileyım ben hala troit ilacı kullanıyorum bence bi test yap
ayseyagiz kardelen0219 bende hasimato hastasıyım ilaç gecikme yapmaz benimde ayın 30 unda hasta olmam lazımdı 3 gün gecikti sabah test yaptım çift çizgi yarın kan vericem . Bı test yapın
_Feslegennn__34 kardelen0219 4 yıldır kullanıyorum o ilaçi gecıkme asla yapmaz ilaçtan değildir gebelıktır inşallah
kardelen0219 orhismommmmmm öyle mi dersin ben belki ilaçtan dir diye düşündüm ama evt test yapsam daha iyi olur
larlor kardelen0219 merhaba ne zaman başlamıştınız ilaca bu yükseklikte hamilelik olmaz ama 1 ay veya 2 aydır kullanıyorsanız düşmüş olabilir ve hamile kalmış olabilirsiniz
Suleaydogan1 kardelen0219 bende tiroid varken hamile kalamıyordum ilaca başladığım ay hamile kaldım şu an kızım 3 yaşında 2. Ye hamileyim hamileliklerimde ve normalde hep ilaç kullanıyorum 🥰
Leylabngll ayseyagiz Canm mrbb ya bir şey sorabılır mıyım haşimato olduğunuzu nasıl anladınız tanıyı kim koydu