Havin49_
İnşallah benim bebegimde toparlar, zaman lazım diyorlar takip ve testler… birde benim bu 3. Gebeligim ilk iki hamileligimde bebeklerimizi kaybettik. Şimdi kan sulandirici iğne ve hap ile ilerliyoruz hersey güzel gidiyordu 11. Haftada ense kalınlığı ve burun kemiği incelemesi vardı. Tek yumurta ikizi birinde ensesi kalin ve etrafı ödemli denildi zamana ihtiyacı var dedi doktor fetal dna verdim başka bir doktorda oda resmen ayak üstü olduda neyse amniyosentez öneriyorlar