tuubiy Neeeesssli ay yaaa valla kaç günlerdir kaçıyorum suniden doktor pztesi gel dedi ama Salı’ya pazarlık yaptım 🦋 Nası güzel moral verdiniz yaa rahatladım biraz çok teşekkür ediyorum 💕
Gulsum50 Ozy yarin 41 olacak hala bisicik yok. Gelmeye niyetide yok sipamin. Sanci yok acilma yok. Heralde yarin suni ole denicek doktoe. Rabbim hayirlisini versin.
Ozy Gulsum50 sendede alta dogru batma hissi varmi baski yapiyor bende ayaga kalkdigimda karnimda kasiliyo sürekli ama sanci yok 😣
Gulsum50 Ozy aynen hem makatta hemde özel yerimde zaman zaman baskinoluyor. Dün yürüyüs yaptim sanki büyük abdestim geldi gibiydi. Rabbim hayirlisini versin bugünki doktora kaldi benim is.