Ozy maşallah mart anneleri olarak çok nazlı bebişlerimiz varmış 😃benim de yarın 39+5 olacak kontrolüm var sabahtan duruma ve benim isteğime göre yatış yapılacak önce rahim açıcı fitil verilecek korku ve heyecan dorukta 🙈bebek iyiyse Cuma’ya kadar da bekleyebiliriz bakalım hayırlısı Allah kurtarsın hepimizi sağlıcakla kavuşalım inşallah 🤲🤲