Ozy İnsallah canim ya benim gecen sali gunu doktorum 2 cm acikligin var dedi Cuma gel tekrar dedi. Cuma gittim baska bir doktor vardi sancilarin artıyor yavas yavas dedi . Her an gelebilir bebegin hareketleri azalir kanaman okur suyun gelir gel acilden giris yap dedi. Bizimki daha cok kuduruyo icerde ama 😂 Sancilarim daha da artti geceleri ozellikle ama iste duzenli değiller. Birde dun bebegimin eklemi kitladi icimde ayni parmak kitlatir gibi disarda olsa var ya yicem yicemm🥰