tuba_grz geçmiş olsun öncelikle inşALLAH sağlıkla 37-38 haftaları görürsünüz. 🤲🏻
Bende 7-8 hafta önce oldum serklaj hala sarı akıntım oluyor çok normal demişti doktorum ki siz yemi olmuşsunuz. Progestan da kullanıyorsanız üstüne o daha net akıntı yapıyor. Enfeksiyon değildir panik yapmayın. 🤲🏻