anonimo merhaba kizlar normal de farkli biyerdeydim annemin yanına geldim esenyurt hastanesi anneme yurume mesafesinde 5 dk var yok ayin 6 sinda randevum var 33 haftaligim burda isler nasil isliyor bizim orda kucuk yer randevu yoktu dogum yapan varmi burda
evremkesmis anonimo alerjim için gitmiştim. Yanlışlıkla tümör teşhisi koydular. Kapısından geçmeyeceğim hastane
anonimo demirrleydi_ ay bilmiyorum yakin diye mutluydum dogum mu yaptiniz orda yoksa genel demi diyorsunuz nereyi onerirsiniz burda
demirrleydi_ anonimo ben yaklaşık 5 yıl Esenyurt’ta oturdum mecbur olmasam gitmiyordum oraya ne koydukları teşhisler doğru nede doğru düzgün ilgileniyorlar İlla devlete gideceksen Beylikdüzü iyi diye duydum