Miseymom Merhabalar, Konya hiç bilmediğim bir şehir. Tayin ile geldik. Şuan 6 haftalık hamileyim. Hastahaler hakkında hiçbir bilgim yok. Hangi hastanelerde doğum paketi var. Fiyatlar nasıl. Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim
rmysbbr Miseymom özeller hakkında bilgim yok ama devlet düşünürseniz şehir hastanesini öneririm. Özellikle doğum için çok konforlu
-Cennetkusuannesi- Miseymom doğum paketi medicana yok meram akademi ve medovada var meram akademiyi çok önermem arkadaşım ordan hemşire biliyorum oyuzden sorunlarını. Medova güzel bir hastane otel konforunda fakat biraz pahalı yada klinik açan doktorlar var başaranlar veya fuat demir gbii onlara gidip anlaşmaşı hastanelerde de doğumunu yapabilirsin
-Cennetkusuannesi- annebaliii başaranlarda birebir tanıdığım yok ama arkadaşların çevrelerinden yapanlar var memnun çoğu
annebaliii -Cennetkusuannesi- herkese Sezeryan onerıyorlar ama ya normal yaptırdıklarını hıc duymadım su ara
minikolik Bende aynı durumdayım bi kaç doktora gittim ısınamadım hala doktorum belli değil 10. Hafta olacak benim de başaranlar Kızılay hastanesinde doğum 50 bin paket şeklinde değil akademiden de yeni fiyat aldım 87 bin paket şeklinde
annebaliii -Cennetkusuannesi- ben gıdıyorum canım da bebek on gün önde dıye Sureklı Sezeryan dıyor orda sıra beklerken konuştuklarım herkese de Sezeryan diyorlarmış o yüzden korkuyorum bende ılk normal Dogum yapıp suan hersey ıyı gıderken bıle bıle Sezeryan olmaktan
annebaliii -Cennetkusuannesi- aynen aynen yA su koca Konya’da normal doğuracaksın şartların el verıyor dıyen bı doktor bulamadım da oma yanarım valla hepsı bı bahaneye gızlenıp Sezeryan dıyor offff önceden seseryanmı varmıs analarımız nenelerımkz naısl güzel saglıklıca normal doğurmuş
Helenaaa annebaliii vajinal doğumu destekleyen hekim arıyorsanız kesinlikle Fuat Demir’i öneririm sonuna kadar vajinal doğum için zorluyor
mrymdnk annebaliii Sümeyye şahin normal dogum destekçisi bir doktor öneririm muhacir akademi ye geçti
minikolik -Cennetkusuannesi- Sibel özlere gittim ben ilk haftalarda bebeği göremedi diye boş gebelik dedi büyük ihtimalle 10 gün boyunca nasıl geçirdim bilemedim
annebaliii Helenaaa kız gerçekten Mi bılmıyorum kı onu pek aslında entepenın karşısında oturuyorum gıdeyım bj olmazsa belkı normal der o
Helenaaa annebaliii yani sağlığın için bir sakınca yoksa normal yapar. Ben çok seviyorum Fuat hocayı bir deneyin derim