Kardeşim belin ağrısı genelde doğuma yorulur, eğer 39. Haftandaysan sende çaylar oluyo illaki iciyorsundur onları sıklastirabilir, hareketlerle bebeğin gelmesine azicikda olsa fayda gösterebilir sen iyi olur. Kimisinde ise yaramiyo tabi ama bende yaramıştı. Ahududu yaprağı çayı ve ada çayı ayrıca hurma , yerleri ördek yürüyüşü yaparak iki üç kez silme merdiven in cik, aksam gebe yürüyüşü ve bazı hareketler. Özellikle ilişki demişti benim doktorum. Rabbim çok çok kolay hayırlı güzel doğumlar nasip eylesin inşallah ❤️