GozdeKB AdaKaranfili inan hiç perinatoloji bakmadı sadece amniyosentez yaptırdım o yüzden bilmiyorum ama hakkında hayırlısı olur insallah hayırlı sağlıklı evlat olsunlar 🥰
saziment GozdeKB idare eder bacım karnımda şişkinlik hissi var ağrılarım oluyor bugünde felaket bir mide ağrısı ve mide bulantısı var 🥺🥺
GozdeKB saziment bacım rahminde ağrı oluyor mu bazen yoksa sadece belin mi ağrıyor rahim buyüyünce oluyormuş ağrı şişkinlik falan
saziment GozdeKB bacım benim rahmimde belimde karnımda her yerde ağrı oluyor maalesef miyomum var o da baskılıyor olabilir karnım çıkmıyor bebek içeri doğru büyüyor o da baskı yapıyor 🥺