Meltem3461 ilk doğumun olduğu için bu belirsizlikleri yaşaman çok normal, suyun birden geldiğinde hemen doğumun başlamıyor canım en az 3-4 saati var bunun, e sancıların gelirse de alo dersin eşine gelir, bende içimde kalmasın diye normali denemek istedim denedim gördüm evet zor ama sonrası çok kolaydı, doktorun dediği gibi düzensiz yırtımalar olmasın diye kesi atılıyor, benim kesim derindi çünkü bebeğim vakumla doğdu çok yoruldum ıkınamadım bebeğimde büyüktü ama halaa iyi ki diyorum, gelelim sonrasına inan sayamadığım kadar dikişim vardı insan biraz tereddüt ediyor ama bebeğimi de gezdirdim kucağıma da aldım rahatça emzirdim hastanede farklı bir odaya süt sağöak için çağırdıklarında tek başıma yürüyerek gittim, sezeryanlı gelen anneler iki büklümdü onları görünce korktum açıkcası, kocanda maşallah senden çok düşünüyor genişleyeceğini sanki 10. Doğumun, artık öyle bişey kalmadı ki benim ilk doğumum dikişimde var eşim herseferinde daha dar olmuş diyip duruyor, dikişlerine iyi bakarsan hiç sıkıntı yaşamazsın 40 gün de herşey bitiyor 3-4 ayda eski haline dönüyor