Kızlar 3 sezeryan olacak sezeryan yerimde inceleme var diye doktor 1 Haziran’da gün verdi 36 haftalık dogum yapsam bebegi bana veriler mi yoksa yoğun bakima mi girer bide doktorum bana ciğer geliştirici yapalım falan demedi sizce ben sorayım mi yapsa bebeğe iyi gelir mi aranızda yapan var mı bebeği erken dogsa bile iğne sayesinde yoğum bakımında girmiyebilirmiş