Buseersoy ben doktora hamile olduğumdan beri 1 kere gittim 3 aylık hamileyim ama bir kere gittim çünkü sevmiyorum hastaneye gitmeyi 11 hastalıkken gittim herşeyin söyledi kese görünüyor kalbi atıyor bide ilaç bir ay sonra gel dedi bu kadar hanımlar o kadar gitmeyi sevmiyorum sık sık bu yüzden biraz bekliyorum cinsiyetide