Cennet99 Kızlar Merhaha 15 mayısta 37*2 de planlı sezeryan olucam bebeğimin Suan kilosu iyi doktor zaten kilosu iyi olduğu için bayramdan sonraya kalmasın dedi biraz korkuyorum erken daha diye de ilk bebeğim de 36+6 da doğmuştu
semahayall Cennet99 ilk bebeğinizde de haftası iyiymiş bunun da iyi haftası , bence doğurun gitsin ya 😅 sizde rahatlayın
1cey Cennet99 kilosu iyi derken fazla mı kilosu anlamadım normalde kiloyu takip ediyorlar da sezeryanda neden 37+2de alalım dedi? Genelde 38de derler çünkü o yüzden. Bende 37de doğurdum ama suyum geldi normali deniyorduk sezeryan planda yoktu. Bence biraz daha beklenmeli diye düşünüyorum sağlığınız söz konusu değilse
Cennet99 emine04444 yok hayır bayramdan sonraya ya da bayrama yakın kalırsa daha çok kilo alacak şeker yok suanlik ama yine de iri bebek dedi ilk kızım da36+6 de 3875 kilo doğmuştu sancılarım başlamıştı suni sancı aldım açılma ilerlemedi sezeryana girmiştim
Cennet99 1cey evet iri bebek dedi haftasına göre iki hafta üç hafta önden gidiyor böyle giderse erken alırım dedi