adelajda 32. Haftadan sonra iki haftada bir çağırıyolar o zamana kadar 3, 4 haftada bir gidiliyor bende en son 20 haftalıkken gittim 24 olacak bu hafta içi randevum var. Bebek oynayana, onu hissedene kadar böyle vesveseli oluyor insan ama korkmayın birşey olmaz Allahın izniyle