Kızlar merhaba bende 9+2 yim burdakı doktorum beş çok korkuttu ban ıc kanama gecıren her kadın kesınlıkle bebegı engello olur dedı çok korktum yaşadığım şehirde Psıkojım alt üst oldu suan başka sehır hastanesıne gıttım öyle birsey yok dedı ama ıc kanama alanın çok dedı yatmaya devam ıgne ve prosgeston verdı acaba ne zaman bitiyor