Merhabalar,10+4 haftalığım.Doktorum ikili üçlü tarama testlerinin yerine Nıpt testini önerdi bu şekilde testi yaptıran varmı yada doktoru öneren?Bunu yaptırınca 2li 3lüye gerek kalmıyor diye söylendi.Kafam çok karıştı bu test konusunda herkes farklı birşey söylüyor