Guniiii Kızlar hamilelikte saç gürleşir güzelleşir diyolar. 15+3 haftalık hamileyim saçlarım sanki aşırı kurudu cansızlaştı ve biraz fazla dökülüyo Böyle bişey yaşayan varmı?
Sinerjik Guniiii 25 den sonra falan gurlesti. Benimde basta cansızdi dökülüyordu ama inanmazsin simdi gunluk dusa giriyorum dusta 3 4 tel anca dökülüyor su an 33 haftalığım. Yuksek ostrojen kil köklerini tutuyormuş. Ama dogumdan sonra ostrojen dusunce birden dökülme başlıyormuş 🥴
Guniiii nazende17 ben şampuanımı değiştirdim ondandır diğe düşünüyorum ama bilmiyorum iki defa yıkadım kaşıntı yaptı sanki
gzdeozn 11 haftalık bizimde öyle saçlarım aşırı kuru gibi yüzden duş öncesi saçlarımı hindistan cevizi yağıyla iyice yağlayıp masaj yapıyorum yarım saat kadar bekletiyorum hem duştan sonra parlıyor hemde yumuşuyor tavsiye ederim 💐
melismersin Guniiii ben 30 haftalığım 3 hfta önce falan durdu saç dökülmem. Ondan öncesinde avuç avuç dökülüyordu.
minecikk Guniiii benimde 15 haftaya kadar döküldü kurudu taramak bile istemiyordum iç içe giriyordu şimdi dökülmesi durdu ama kuruluk aynı krem falanda kullanmıyorum kendi haline bıraktım
jalepone Guniiii sonradan gürleşiyor başta azalıyor gibi ama hamilelik 20. Haftasından sonra felan hem canlanıyor hem gürleşiyor