melike_annee Merhabalar en son 7 haftalıkken muayene oldum.Bugün 10+4,geçen sürede hep tedirginim bu süreçte ne zaman muayeneye gittiniz?İki kere karın ağrısı baş ağrısı olduğu için tedirginim
orhismommmmmm melike_annee ayda bir gittim ama pimpirikli olduğum için hem özele hem devlete gittim 20 günde bi gidiyordum 😅😅
gamzeakarsu17 melike_annee doktor söylemedi mi 3 hafta sonra gel falan diye.benim gittiğim tüm doktorlar bi sonraki muayeneye tarih söyledi iki gebeliğimdede
melike_annee orhismommmmmm bende öyleyim devletede mi gitsem bilemedim gerçekten anlamıyorlar ama sürekli düşünüyorum acaba nasıl diye 🙈😊
orhismommmmmm melike_annee bende öyleyım hele haraket edınce niye haraket etmiyor diye gidiyosun bu sefer de