Doğum yapalı 13 gün oldu. Bebeğim 6 gün kuvözde kaldı. Şırıngayla beslendi ben de her gün beslenme saatine gidip meme tutması için hemşireler eşliğinde emzirmeye çalışıyordum. Ancak ilk kolostrom sütü az olduğundan ve meme ucum olmadığından oğlum beni ememedi. Bir hemşirenin tavsiyesi üzerine silikon meme ucu aldım ve emmeye başladı fakat şimdi bırakmamız lazım ve bıraktıramıyorum. Aynı durumu yaşayan ve başarılı olan var mı?