zelih8a8wa 4 günlük lohusayım fakat kanla beraber akıntı da var normal mi bilmiyorum ama kötü bi akıntı kahverengi pembemsi gibi bi renkte varmı bu durumu yaşayan bide dikişlerim cok acıyo bugun hastaneye gitmeyi düşünüyorum
fundiiim zelih8a8wa vücutta toplanan kirli kanlar atılıyor canım daha çok yenisin 10 gün dewam eder sonra azalır
fundiiim zelih8a8wa bol bol yürüyüş yapmaya çalış yürüdükçe rahatlarsın.korse vs kullanıyormusun peki göbeğini sarmak iyi gelir yukarı toplar karnını dikişlerin rahatlar dik durursun ve acın azalır