Ozgebarut 19 şubatta kürtaj oldum, değerlerim bir hafta önce sıfırlandı. Dün, yani 32. gün regl oldum ama çok az kanamam var tuhaf bir regl yani anlamadım. Önceki haftalar adet sancıları hissediyordum ve kasıklarım da ağrıyordu. Herkeste farklı olabiliyor bu süreç canım. Rabbim yardımcımız olsun.