busek0987 Kızlar ben çok şükür doğurdum kendime gelir gelmez anlatacağım inşallah şimdiki tek sıkıntımız sarılık olmamak var mı öneri verebilecek olan
beyzagurbuzz busek0987 Ay canım benim geçmiş olsun, Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰❤️ Benim de pazartesi yatışım, salı doğumum olacak Allah nasip ederse ❤️
beyzagurbuzz busek0987 aynen canım @azra01 ’in dediği gibi bol bol emzir, süt yoksa mama ile besle ama çoğu bebek bir şekilde sarılık geçiriyor, olursa da sıkma canını, üzülme 🥰❤️