Bizimde 5. Gün 19 çıkmıştı doktorumuz hiç korkutmadı endişe edecek bişey yok fototerapi vermemiz gerek bir gece dedi. Ertesi gün 12 düştü fototerapiyle sonra takip ettik sürekli en son 2 aylıkken 9 çıktı dahada bakmatırmauıx çünkü rengi vs düzeldi çok şükür doktorumuzda bakmaya gerek yok dedi artık 2.5 aylığız şuanz ben çok kendimi üzüp ağlamıştım hiç üzülme hepsi geçiyor sadece bolll bolll emzir mama falan hikaye anne sütü bebeğin bağırsaklarını çalıştırıyor bol bol kaka yaptıkça sarılığı atıyor 🌸