mervenur06ada oyy balım seni çok iyi anlıyorum.. 8.haftada bebeğimi kaybettim ben de, kuzenim de 29.haftada gece uyurken kaybetmişti.. bana da bu travma kaldı, sürekli korkuyordum, her hafta kontrole gitmek için sebep arıyordum kendime. Bir hafta devlete bir hafta özele gibi değiştire değiştire gidiyordum. Hatta ramazan bayramından iki gün önce bebekle bayramlaşayım bir göreyim bayram öncesi içim rahat olsun diye gitmiştim, zavallı eşim şok içinde kalmış peşimden pıtı pıtı gelmişti. Sonra baktım ki kendime süreci zehir ediyorum, mutlu olamıyorum. Instagrama ara verdim, tekrar kullanacağım zaman karşıma öyle postlar çıkınca önerme diye spamlıyordum, sonra spamlanan kelimelere ölüm, bebek, bebek kaybı, kalp durması vesaire ekledim. Bir daha önüme düşmedi şükür. Zihnim dağılsın diye günlerce komedi filmleri izledim. Elhamdüllah 17.haftaya geldik bile🫠 sık sık İnşirah suresi oku ya da dinle. Tesbih çek, biliyorsan Kur’an oku, iyi geliyor. Rabb’im bebeklerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🤍