Momlife_ annebaliii normal olacak olan şeyler bunlar çevremde de ikinci doğum yapmış insanları gördüğüm için az çok tahmin edebiliyorum anlıyorum ama büyüdüklerinde çok tatlı abla kardeş- abi kardeş oluyorlar çok güzel bu da geçici bir süreç
Momlife_ hayat2 işte benim de oluyor ama bana diyorlar ki ilerleyen haftalarda daha çok olacak ya şu an oluyor zaten ilerleyen haftalarda daha çok nasıl olabilir ki onu merak ediyorum açıkçası zaten fazlasıyla sertleşiyor karnım daha ne kadar sertleşebilir😀
MAMA13 Momlife_ Bende 30 haftalık olduk bende de çok sertleşme oluyor acile bile gittim hatta alttan baktı açılma yok dedi hayırla vaktinde gelsinler inşallah ya insan tedirgin oluyor
hayat2 Momlife_ beni korkutuyor bu durum çarşamba kontrolüm var heralde mat ye girerim siz girdiniz mi sancı çıktımı
Momlife_ hayat2 nstye acilde girmiştim şansı yoktu ama beneğin kalp atışları dönüşleri belli oluyordu ses olarak sancı çıkmadı 29ken girmiştim gerçi ne zaman başlatır nstyi bilmiyorum gidince göreceğiz bakalım
HakanKemal annekiz6141 ilk kızımda küvözde kaldı oğlum erken doğdu 36+3 haftalık korkuyordum kuvöze girer mi diye küvözü hazırlamışlardı çok şükür girmedi 2800 doğdu kilosu iyiymiş diye şuan 13 günlük olduk korkma sağlıcakla kucağına alırsın inşallah ❤️
annekiz6141 HakanKemal Maşallah kuzum benım kız 36+1 doğdu 3405 kg ama suyunu yuttu solunum sıkıntısı yaşadı inşallah hastaneden hep birlikte cıkarız bu sefer sağlıklı şekilde inşallah 🥰🤲