bebegimibekliyorum__ hilalselcin Farma life galiba çünkü bu gün bende yaptım test aynı sayfamda var ve hamilesin büyük ihtimalle çünkü benimki negatif çıktı yani
ARYa143 hilalselcin öyle söyleme vakti bize göre erken veya geç olur, en güzel zamanı Rabbim bilir canım, hayırla gelsin bebeğin🌸🤗
secildumlu hilalselcin hilalselcin İlki pozitif ama 2.cisinde çizgiyi göremedim. 3 gün sonra tekrar edin ya da direk kan verin bekleyip o stresi yaşamak da zor
ARYa143 hilalselcin bunda yok, erken gebelikte silik çikmiş yanılmıyorsam gebeliğin ilk haftalarındasın
hilalselcin Keziban ilki erken gebelik testi adetim gecikmesinin 3. Günü yaptım diğerini 5. Günü yaptım o normal gebelik testi erken değil
ARYa143 hilalselcin bana pozitif gibi geldi kuzum, hayırlısı olsun🤗 yine de kesin sonuç için kan ver, bi süre sonra tekrar test yap, nasip bu işler 🥰
gulcrk hilalselcin bence bu kuruma çizgisi ya da yalancı pozitif gibi. Öteki negatif çıktıysa negatiftir bence benim de öyle olmuştu