bebegimibekliyorum__ Kızlar bu gün dpo 7 veya 8 bi yapayım dedim kesin negatif midir bu ay için sizce hislerinizi de yazın bi 😅😅
nisanur_klc bebegimibekliyorum__ yok maalesef ama kan verin bende hamileliği kanda öğrendim beta HCG yüksek ise hamilesindir kanda hamileyim testte değildim
sudeborakk bebegimibekliyorum__ test için erken olabilir çıkmama ihtimali var birkaç gün sonra tekrarlayın benim dpo 12de çok silik çıkmıştı