Hanifehira Merhaba arkadaşlar ben 37 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2500gr doktor 3 kilodan fazla doğmaz dedi bu haftalarda kilo alirmi bebegim yada alması için en fazla ne tüketmem gerek
rabiagucer03 Hanifehira 36+4 ken 2300'dü bizede en azından 2500 olması gerek dedi 2nisanda doğum tarihimiz sürekli süt içiyorum doktorum kaşar muz ceviz badem bunları tüket dedi 😊
Esrateke Hanifehira valla bende 36+5 günlük hamileyim, bebeğim 2450 kilo zayıf dedi 🤦🏽♀️ Herşeyi yiyorum kilo alması iÇin muz badem ceviz herşey ne yazık ki 3 hafta da 100 gram anca alıyor bebeğim napıcam bende bilmiyorum 🤦🏽♀️
Emooss Hanifehira almayan almıyo 5 gün kaldı doğumuma kilo almıyo artık 2800 38. haftadayız. Kabullendim artık
Deletedmom197 Hanifehira canım benimde o haftada kilosu hemen hemen öyleydi 39 haftalık oldum Salı randevum var bakalım inşallah 3000 olmuştur çokta takmıyorum artık kafama. Bazen ne yersen ye almıyor bazı bebekler minyon olabiliyorlar 😊