amacgurbetmucizemiz nazliigul sizin ilk gebelikmi kaçıncı haftadan sonra göbeğiniz çıktı bn 25 haftadayim göbeğim var ama bazıları diyor göbeğin az
nazliigul amacgurbetmucizemiz yok benim ikinci gebeliğim 29+2 deyim şuan birazda kilolu olduğum için tam olarak ne zaman çıktı bende anlamadım ama göbeğin çokluğu veya azlığı pek de önemli değil kimisinin iç karnı geniş olur dış karnı küçük olur kimisinin de iç karnı dar olur dış karnı büyük olur o yüzden göbeğinizin çıkıp çıkmamasına takmayın benim 29 hafta olmasına rağmen hamile olduğumu anlamayan insanlar oluyo 😅😅
efnanss Hayırla sağlıkla gelsin 99 sonrası gercekten inanılmaz hızlı geçmeye başlıyor eksiklerinizi bence büyük oranda tamamlayın son zamanda insan agırlaşıyor gebeligin ilk zamnı gibi oturdugum yerden uyuyorum nefesim kesiliyor
amacgurbetmucizemiz efnanss hadi inşAllah hemen geçer 🤲🏻 bnde uyumu düzeni yok sabah kalkinca uykum kaçıyor tekrar 2 saat uyup kalkiyrm geçte uyuyorum