mineayse9696 Merhaba hanımlar 13+6 haftalık gebeyim dört gün önce iki elimin de işaret parmakları şişti bugün akşam da tek işaret parmağım şişti acaba neyden kaynaklı olabilir pazartesi günü doktoruma mesaj atacağım önemli birşey olabilir mi
sudeborakk mineayse9696 ödemden kaynaklı olabilir mi acaba canım çok önemli birşey olduğunu düşünmüyorum ama yine de doktoruna sorarsın çok ödem tutan bi yapın varsa tuzu falan azaltmayı dene panik yapma önemli birşey değildir inşallah 🫶🏻