nerayaren Doğum kontrol haplarını sağlık ocakları aile hekimleri yazıyormu kadın doğum veya fiyatları nasıl reçeteli recetesiz olarak kaç çeşidi var en iyi koruyuculugu hangisi ? ilk defa kullanıcam biraz bilgilendirirmisiniz yan etkileri vs cok oluyormu
gunes866_ nerayaren eskiden emzirmeyenler için sağlık ocağı veriyordu. Artık vermiyorlar. Reçeteyi değil diye biliyorum ben kendim aldım 450tl di. Emzirdiğim için doktor önerisi ile aldım
Eboz nerayaren En iyisi kadın doğuma gidin onlar yumurtlama durumuna.gorede veriyor kimisi her ay regl yaptırıp hemde ilişkide koruyor ozel satilanlar daha ıyi ama bir doktora gözükun
twobabymomm nerayaren emzirirken zlaynda kullandım 6 ay adetim düzenliydi yan etkisi olmadı. Sütten kesince 7 8 ayda Yasmin kullandım onda da adetim düzenliydi yan etkisini görmedim hapı bıraktığım ay hamile kaldım. Sağlık ocakları artık vermiyor diye biliyorum. Kadın doğum yazıyor mu o konuda bilgim yok malesef. 400 TL ye alıyordum
lokismommy yan etkileri ansiklopedi gibi oku oku bitmez😁sadece 3 ay kullandım o 3 ay 3 yıl ömrüme bedeldi tövbe ettim bi daha asla kullanmam zaten bide kalp doktorum yasakladı çünkü içeriği damarlarına ve kalp kaslarına zarar veriyor rahatsızlığın ilerler dedi o da yasakladı pcos çikolata kisti korunma yöntemi o 3 aylık süreçte bu 3ü için kullanmıştım bide sağlık ocağı da yazıyor ama maalesef devletin karşılamadığı ilaç grubunda 2 yıl önce her ay 1 kutusuna 300 tl verirdim şimdi ne oldu bilmiyorum
bbaskal lokismommy devletin yazdıklarında genelde yan etki çok oluyor ben qlairista kullandım hem korumasından çok memnundum hemde âdet düzensizliğime çok iyi gelmişti ama tabi ben kadın doğumcuma danışarak başladım yani en doğrusu kadın doğum uzmanıyla görüşüp başlaman
Fatmaaz 4 ay kullandım düzenli bi şekilde hiçbir yan etki yapmadı bende (kilo alımı, killanma, regl olamama, sivilce çıkması gibi şeyler olmadı) Ama en olmaması gereken oldu soamshsksne hamile kaldım
sibel3329 6 yıl kullandım. Hiç bi yan etkisi olmadı. Desolet kullanıyordum. Eczaneden direk alıyordum. İlacı bıraktım 2 ay sonra hamile kaldım.