incibbalk Merhaba hanımlar 29+5 gebeyim bu gece çok hareketli ilk defa bu kadar artık karnım ağırıyor sizce bu normal mi yoksa görünmeli miyim doktora kararsız kaldım göbek bölgemde toplanıyor
denizhelensarpberat incibbalk herkesin gebeliği farklı oluyor bence için rahat edecekse görünmelisin süreç hızla ilerliyor malum
Esmakirboga_04 incibbalk eğer içiniz rahat edicek ise hastaneye gidin ama bu bazen normal olabiliyor her gebelik aynı değildir . Umarım kötü bişey yoktur siz yine de emin olun
incibbalk Evet doğru ama bilmedim ilk defa başıma geldi normalde hareket etmez korkarım bugün neden böyle oldu anlamadım
selma128 Benimkide tas gibi yapiyo kendini acaba sığmiyormu acaba iceri karnim cok gergin tas gibi yapiyo kendini